OM HOMOSEKSUALITET

OM HOMOSEKSUALITET


Vi læser i Rom. 1,25-27:De udskiftede Guds sandhed med løgnen og dyrkede og tjente skabningen i stedet for skaberen – han være lovet til evig tid! Amen. Derfor prisgav Gud dem til vanærende lidenskaber: Deres kvinder udskiftede den naturlige omgang med den naturstridige, og ligeså opgav mændene den naturlige omgang med kvinden og optændtes af deres begær efter hinanden; mænd levede skamløst med mænd og pådrog sig derved den straf for deres vildfarelse, som de fortjente.

 Hvis en mand tager på ferie i Afrika, og så ved hjemkomsten begynder at blive mere og mere syg, for så at gå til læge, og den læge har arbejdet for ”læger uden grænser” og derfor er godt kendt med tropesygdomme, så kan det være at lægen tydeligt genkender alle symptomerne på malaria hos manden, og lægen vil så lede efter og finde parasitten plasmodium i mandens blodprøver. Mandens sygdomsforløb er nemlig bare en indikation af at han er inficeret med plasmodium parasitten.

 Såfremt manden er villig til at erkende og acceptere at han er inficeret med plasmodium, så kan man indlede en effektiv behandling til bekæmpelse af sygdommen. For eksempel i form af malarone tabletter.

 På samme måde med homoseksualitet: hvis en kristen, som kender sin Bibel har en ven, som roder sig ud i en homoseksuel livsstil, så vil vedkommende kunne stille diagnosen: Hans ven er ”inficeret” af afgudsdyrkelse! Han tilbeder skabningen (højest sandsynligt sig selv) frem for skaberen!

 Den homoseksuelle livsstil er kun symptomerne, der indikerer at han er inficeret af afgudsdyrkelse.

 

Hvis vennen er villig til at acceptere og erkende at sådan er det, så vil man kunne indlede en effektiv behandling: Vennen må erkende sin afgudsdyrkelse, bede Gud om tilgivelse herfor, og vende ryggen til denne afgudsdyrkelse, og følge Jesus på basis af Bibelens budskab. Han vil så blive sat fri for sin perversitet.



Man møder igen og igen den opfattelse, selv blandt kristne at nogle er skabt med homoseksuelle tendenser

( et homoseksuelt gen), så de kan derfor ikke selv gøre for at de er homoseksuelle, men det er en forklaring, som er en lodret fornægtelse af at Bibelen er sandhed, og hvordan kan man være en kristen og fornægte Bibelens tale, når Bibelen er Guds ord, Jesus er Guds ord, og Biblen jo derfor faktisk er Jesus på tryk, Så Jesus derfor kan sige sådan i John. 14,13-24: Den, der elsker mig, vil holde fast ved mit ord, og min fader vil elske ham, og vi skal komme til ham og tage bolig hos ham. Den, der ikke elsker mig, holder ikke fast ved mine ord. Og det ord, I hører, er ikke mit, men Faderens, som har sendt mig.

Og i Joh. 12,48: Den, der forkaster mig og ikke tager imod mine ord, har mødt sin dommer: Det ord, jeg har talt, det skal dømme ham på den yderste dag. Og i Joh. 9,51:Den, der holder fast ved mit ord, skal aldrig i evighed se døden.«


Der er mange eksempler på folk, som har været praktiserende homoseksuelle, som er kommet til en frelsende tro på Jesus, som derfor har forladt den homoseksuelle livsstil. Becket Cook er en af dem. Jeg har endnu ikke nået at sætte danske undertekster på hans vidnesbyrd, men rigtig mange forstår jo engelsk i dag, så jeg vil vise hans vidnesbyrd uden undertekster. Det kan ses ved at klikke her.

Eftertanke:


Tilbedelse af skabningen har været et problem, så længe mennesker har været til, men siden Charles Darwin udgav sin bog ”arternes oprindelse” har tilbedelse af skabningen vokset og vokset nærmest uhæmmet, og vi har da også set hvordan homoseksualitet har været på fremmarch kloden rundt med pride festivaler både her og der, og en nærmest militant holdning hos homoseksuelle og humanister, som kræver ikke bare accept men billigelse af deres livsstil.